نخست وزیر کانادا گفت: تعامل به معنای تأیید نیست. داشتن سفارت و ارائه خدمات کنسولی در یک کشور، به این معنا نیست که ما سیاستهای آن کشور را تأیید میکنیم. داشتن سفارت به معنای داشتن روابط دیپلماتیک است. هنوز تصمیمی گرفته نشده، اما این وضعیت باید تغییر کند. منبع: کانال خبرآنلاین
ببینید نخست وزیر کانادا: کانادا باید نمایندگی دیپلماتیک خود را در ایران و ونزوئلا دوباره برقرار کند

