معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، در گفتوگو با خبرآنلاین، افزایش سهم پرداخت مستقیم مردم از هزینههای درمان را یکی از مهمترین نشانههای ضعف عدالت در نظام سلامت دانست.
ببینید چند درصد هزینههای درمان از جیب مردم است؟


معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، در گفتوگو با خبرآنلاین، افزایش سهم پرداخت مستقیم مردم از هزینههای درمان را یکی از مهمترین نشانههای ضعف عدالت در نظام سلامت دانست.