امیر سرتیپ جهانشاهی، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیز یگانها به سامانهها، ادوات، تسلیحات، مهمات و ارتقاء بیش از پیش توان رزمی نیروها در حال انجام است.
تجهیز یگانهای نیروی زمینی ارتش به روایت فرمانده جهانشاهی


امیر سرتیپ جهانشاهی، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیز یگانها به سامانهها، ادوات، تسلیحات، مهمات و ارتقاء بیش از پیش توان رزمی نیروها در حال انجام است.