معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، در گفتوگو با خبرآنلاین، افزایش سهم پرداخت مستقیم مردم از هزینههای درمان را یکی از مهمترین نشانههای ضعف عدالت در نظام سلامت دانست.
معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، در گفتوگو با خبرآنلاین، افزایش سهم پرداخت مستقیم مردم از هزینههای درمان را یکی از مهمترین نشانههای ضعف عدالت در نظام سلامت دانست.