امیر سرتیپ جهانشاهی، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیز یگانها به سامانهها، ادوات، تسلیحات، مهمات و ارتقاء بیش از پیش توان رزمی نیروها در حال انجام است.
امیر سرتیپ جهانشاهی، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیز یگانها به سامانهها، ادوات، تسلیحات، مهمات و ارتقاء بیش از پیش توان رزمی نیروها در حال انجام است.